Història de l’inici de la Música a Calvià

En aquesta notícia vos deixam un enllaç per accedir a la revista “Entorn de Calvià”, publicada aquest passat mes de setembre de 2020, en la que podreu trobar un article anomenat “La creació d’un tramat artístic per la necessitat de satisfer unes inquietuds culturals” (p. 6) que parla del naixement de l’entorn musical del poble de Calvià Vila, el qual s’inicia amb l’Associació Pere Josep Cañelles, l’Escola de Música, la Banda Municipal i el Cor de Calvià. I també hi podreu trobar informació sobre el qui va ser el fundador i primer director, tant de l’escola com de la banda, i una reflexió final per part den Josep Oliver Rubio, el qual n’és l’autor d’aquest article sobre la nostra història musical.

Aquí teniu l’enllaç a l’article: https://issuu.com/ajuntamentdecalvia.comunicacio/docs/entorncalvia11_m_sica

Fotografia de l’Escola de Música l’any 1994

També et pot interessar

Gràcies pel teu missatge

Hem rebut el teu missatge. Aviat ens posarem en contacte amb tu.