Qui Som

L’Escola Municipal de Música de Calvià Josep Rubio i Amengual va començar a funcionar l’any 1984 amb el grup de persones que dos anys després constituirien l’Associació Pere Josep Cañelles amb la finalitat de formar els músics de la Banda Municipal. Varen començar amb un grup d’uns 50 alumnes que rebien classes de tres professors unes quantes hores a la setmana. Amb el pas del temps, l’Escola ha anat evolucionant fins a convertir-se en un referent dins la formació musical de les illes.

El resultat d’aquesta feina és una Escola Municipal de Música propera, consolidada i amb molta acceptació, que arriba a les diferents zones del municipi i que, sens dubte, configura una de les opcions culturals més atractives a les quals podem accedir els residents i també els no residents, sense oblidar la gran càrrega educativa que suposa aquest projecte.

Actualment, l’Escola compta amb uns 200 alumnes matriculats i amb una quinzena de professors i solistes qualificats.

Quant a estudis reglats s’imparteixen des del curs 2004/2005, s’imparteixen els estudis de música reglats del grau elemental, obtenint en acabar el certificat oficial de grau elemental.

L’Escola Municipal de Música de Calvià manté la seva seu principal en l’antiga casa consistorial, ubicada a Calvià, a la Plaça de l’Esglèsia 1.

Directors

Des de la seva fundació els directors han estat:

JOSEP RUBIO I AMENGUAL (1984 – 1997)
FRANCESC BONNIN I SOCIAS (1997 – 2001)
BÀRBARA PALLICER I BARCELÓ (2001 – 2005)
ELENA PINTADO I MÁLAGA (2005 – 2013)
JOSEP OLIVER RUBIO (2013 – 2017)
MATEU MALONDRA FLAQUER (2017 – 2019)
KATIA TEBAR ALZAMORA (2019 – actualitat)

Gràcies pel teu missatge

Hem rebut el teu missatge. Aviat ens posarem en contacte amb tu.