Informació matrícula curs 2023/24

El procés de prematrícula del curs 2023-2024 serà de manera telemàtica, a través de la pàgina web (www.escolademusicacalvia.es).

ANTICS ALUMNES I ALUMNES D’ESTUDIS REGLATS:

El termini serà dilluns 22 de maig a partir de les 15:00 fins a diumenge 28 de maig a les 20:00.

Una vegada acabat el termini de prematrícula, es faran llistes de cada instrument, per poder fer després el corresponent sorteig, igual que el curs passat. Des de l’escola enviarem un e-mail al correu de l’alumne per comunicar-li dia i hora per a escollir l’horari d’instrument.

Als alumnes de llenguatge se’ls mantindrà en el mateix grup.

NOUS ALUMNES:

El termini de prematrícula dels nous alumnes serà de dilluns 5 de juny a partir de les 15:00 fins a dimecres 7 de juny a les 20:00.

Les prematrícules dels nous alumnes s’admetran per ordre de registre i en funció de les places disponibles.

Totes les prematrícules, tant d’antics com de nous alumnes, es faran telemàticament.

És molt important respectar aquestes dates, ja que si algú no respecta el termini, pot quedar sense plaça.

Atentament,

L’equip directiu.

També et pot interessar

Sorpresa Nadal

Ja s’acosta el final del primer trimestre d’aquest curs 2020/21 tan especial. Primer de tot volem agrair a tots els alumnes i a les seves

Gràcies pel teu missatge

Hem rebut el teu missatge. Aviat ens posarem en contacte amb tu.